2013年1月21日 星期一

失業了!

工作咗6年既公司﹙某美資銀行﹚,呢兩年嚟已經每半年裁員一次,今日121日﹙星期一﹚,終於輪到我了。因為老細坐我隔離,所以其實上星期都已經聽到d野,feeld野,亦都知o個個將會係我,只係唔知邊日。



回想起當日被裁,10:30am俾老細call咗去conference room,個下真係諗住拎埋手袋去ga,因為如果係裁,公司係以即捕即解形式,收咗信就唔可以再返位,唔准自己執野架啦,但我又驚如果真係開會,俾其他同事見我攞住手袋,就真係會好樣衰lor,所以我只係攞咗電話﹑百達通﹑少少cash同著返件褸就去了。



conference room門口裝一裝,見到老細同一個我唔識既人(HR)係房度,就知自己中了。第一時間係開心,好似中咗獎咁﹙事關真係賠得好好﹚,其實真係等咗好耐啦,始終公司每半年都裁一次,知道遲早到自己,趁出面個市未係咁差,公司又仲有能力賠足既時候,真係唔該俾我先啦~~ 不過之後就諗到我個b計劃,完了。



收信既前一分鐘,仲同個fd msn緊,所以一行出公司,第一時間whatsapp返個fd,通知佢我走了,佢當然好突然啦,之後先打俾老公﹙係呀,通知fd先到老公,嘻嘻﹚。當時大概11點,心情未平復,咁啱個日朝早心情好,打扮到好靚﹙可能係呢6年嚟打扮最靚既一次﹚,所以未想咁快返屋企,就去咗搵老公,老公公司係上環。之後又whatsapp我個teammate,話佢知「我走了,以後辛苦你啦」。佢問我得唔得閒出嚟食lunch,我咁啱無約人,就係咁,收信o個日就同咗幾個最fd既同事食咗farewell lunch。之後又去搵咗個fd,之前佢成日想我入股佢間café,家陣終於有錢在手,就去了解下自己適唔適合啦,不過最終都係覺得打工啱我d,創業實在太大壓力了!咁樣就過咗我失業既第一天。



我另外的blog文︰ivf失敗後,連份工都無埋啦,天意!





 


沒有留言:

張貼留言