2013年1月2日 星期三

放胎第三日,一朝早起身個肚勁痛 {(>_<)}

今日係兩隻ET既day4(抽蛋計day0),唔知佢地點呢?有無繼續分裂呢?定已經跌咗出嚟?成日都好驚會跌返出嚟,大小二便既時候都驚會痾埋出嚟,其實會唔會既呢??呢幾日涷返好多,我d鼻敏感又來了,狂打噴嚏,真係好驚會chok咗佢地出嚟。見d人話唔可以浸浴,但又最好坐係度沖涼,我就放咗張櫈仔係浴江,坐係度沖涼,唔知係咪真係有用既呢?



呢幾日都係勁瞓、睇電視、去下supermarket、同煮下飯仔,琴日試過兩次個肚勁痛,食咗塊芝士同飲杯奶之後就舒服d,應該係ohss反應,聽聞食蛋白質食物可以舒緩。


一朝早起身又勁肚痛 {(>_<)},右邊三角位痛,我撳到脹咗,一起身就痛,坐都痛,食咗塊芝士同飲咗杯蛋白shake,就爬返上床瞓,原本仲打算敷下mask,但真係痛到企多陣上mask都唔得,抖咗兩個鐘就好返好多了,三角位都無咁脹了。


打完晒d排卵針之後開始增磅,3日重咗6 lbs,非常擔心,都係個句啦,未有先增磅,唔得囉,今日再上磅,終於輕返4 lbs啦,但唔知係咪一件好事。。。

2 則留言:

  1. OHSS應該係會咁架, 加油呀, 希望你帶來好消息呀~
    [版主回覆01/05/2013 09:19:47]Thank you ah. 承你貴言

    回覆刪除
  2. 你可以食多d蛋白, 同埋醫生都有教食多肉, 我果時每朝都食兩個蛋白o架, 同埋飲鮮奶。

    沖完涼你可以用薑水浸腳, 可以促進血液循環, 幫助著床。
    [版主回覆01/05/2013 09:18:44]我都有食蛋白,琴日開始ohss開始退減,而家就開始擔心著唔著到床。。。等我今晚開始浸薑水先,多謝分享

    回覆刪除