2013年1月28日 星期一

失業了的第3-7天 – 好想搵返份工係ifc﹑入院割子宮息。

失業第3,都係9點就已經自然醒咗,食完早餐就跟琴日個consultant既建議,執咗份cv,好在一年前已經想轉工,update過份cvd recruitment agents,所以都好快執完兼send埋俾個consultant幫我睇,另外,我已經send埋俾相熟agent,話咁快佢就約見我了。4pm去咗見agent,佢就話手頭上有份工啱我,係contract的,問我o5ok,對於一個失業既人嚟講,咩都ok ga la,轉個頭佢就call返我話arrangeinterview啦,嘩,我真係無諗過咁快囉。




4,之前我係IFC2返工的,多咗幫襯樓下間Shisedo,所以佢地得閒就會free d service俾我,例如修眉﹑facial。失業前已經約好咗的免費修眉,失咗業,梗係要慳得就慳,就算要我gut返出中環,唔洗錢修眉,都一定要到啦。重回ifc,都無話太傷感既,只係畢竟係度出入咗6年,ifc又咁靚,真係好想搵返份工係ifc




5,因為我住太古坊附近,而我之前亦都係太古坊返工的,所以就約咗個舊舊舊同事食lunch,之後行下太古城。




星期
6&,入院做割子宮息肉手術,又係被裁之前約好咗的,好在公司個medical俾我claim3月中,所以都無蝕。



我另外的blog文:割子宮息肉




就係咁,第一個星期就過了。



 


沒有留言:

張貼留言