2013年1月22日 星期二

失業了的第2天 – 搵career transition consultant,create Linkedin

失業第2天可以自然醒,但未習慣唔洗返工,9點就已經醒了。公司話已經俾咗兩萬4一間career transition既公司,間公司既consultant會幫你重投職場,你去唔去都已經俾咗錢,你唔去,個兩萬4亦都唔會俾你,你要兩個月內搵呢間公司,如果唔係就無架啦。我呢個師奶仔,梗係唔會俾人白賺啦,所以食完早餐就打咗去約見。下午3點就去咗搵佢,佢俾咗本野我,係教你點寫cv同要點樣搵工,教你諗下自己嚟緊想搵咩工咁囉,都有d用既,不過唔值兩萬4囉。另外佢有6-8 partition位,你隨時可以上去坐,有自助水吧,有電腦,有printer俾你print野,我即時諗起當年sars,有好多男人驚俾老婆知道失咗業,所以要扮返工,有呢個地方,d男人就唔洗坐係公園或者快餐店度扮返工啦,都幾好喎。



唔好意思影人地個失業避難所,不過個避難corner大概係咁既樣,私隱度都幾高ga




consultant好巴閉架,話佢地幫過500+人,95%3個月內搵到工,希望我唔會係個5%啦。另外,個consultant教話要create返個Linkedin account,好多公司既hragent係Linkedin獵頭gor wor,咁我又create返個啦。經Linkedin識咗個agent,係coffee shop見咗佢一次,佢說我減少少人工,大家為咗一千蚊拗咗好耐,最終我屈服了,但最後咪又係無咗聲氣。。。




沒有留言:

張貼留言