2007年12月8日 星期六

認真頭癢

好頭癢呀, 因為對眼做完lasik, 醫生叫3日內唔好自己洗頭, 要洗就只可以卧洗 (即出街洗.). 我前兩日已經去咗屋企附近嗰間salon洗頭, salon好街坊ga, d師夫全部都係講廣東話唔正嘅亞伯. 我帶住副超入去話淨係洗頭, 佢地好似覺得我好奇怪(其實我覺得搵佢地剪髮仲奇怪), 洗完頭, 有個無乜頭髮嘅亞伯同我吹頭, 佢好有心機咁同我吹, 吹都好直好順, 我老公都覺得好靚.


今次去又係嗰個亞伯同我吹頭, 佢問我係咪好似上次咁吹, 我話係, 佢比上次更有心機同我吹, 我諗佢以為我好欣賞佢


5 則留言:

  1. just passing by and say hi
    我九月都做咗lasik, 我都'hang'咗3日 , 不過一'mar'大眼就睇到清楚嘅嘢, 好正

    回覆刪除
  2. 咁依家係咪已經睇野睇得好清楚架啦
    [版主回覆12/12/2007 13:04:00]未係睇得好清呀, 睇遠嘢好似好過睇近嘢. 返工成日要對住個monitor, 對眼好攰好易乾, 好唔舒服! 有時係屋企對眼乾到以為自己未除con, 入到廁所發覺唔見咗嗰con case 先醒起自己做咗lasik, 好在我專登掉咗個con case, 以免自己唔記得ja!

    回覆刪除
  3. 昨日見到你隻眼都紅紅地...要多d休息下呀....

    回覆刪除
  4. wei wei, 下星期三上堂後食飯呀?得唔得呀?

    回覆刪除
  5. HI!!!我是路過的!!!因爲我對眼半年前突然敏感,所以要停戴CON(苦惱)。。看了兩位眼科醫生都無好曬!!所以想知道多D關於LASIK 方面的東西!!!我好奇一問點解你會選擇做LASIK?同埋做完會不會眼紅之類?你是在哪裏做LASIK?你唔好意思,問你這麽多問題。。希望見諒!!ANYWAY,恭喜你以後都唔需要戴眼鏡呢!!

    回覆刪除