2007年12月3日 星期一

勇敢的一次

今日我做咗一件好勇敢嘅事, 就係做激光嬌視啦. 手術約咗係8:30am, 朝早出門口一路搭車途中都仲諗緊做唔做好, 因為真係有d, 唔知自己會唔會咁唔好彩係手術過程中有意外, 以後睇唔到嘢


手術分兩部分, 第一部分約需5分鐘, 好似係整起個角膜瓣, 整完之後唔係幾睇到嘢, 好驚好想走, 不過一心諗住, 我個friend都無事, 我應該無事嘅, 無咁黑仔嘅 諗到呢度, 護士已經叫我去做第二部分啦. 第二部分約需15分鐘, 要揭起個角膜瓣, 之後就削磨個角膜, 過程中除咗聽到d好似燒焊嘅聲, 仲聞到陣燶味, 做隻右眼嗰陣仲無la la 聽到一聲, 隻眼眨咗下, 幾驚會有事呀, 好在醫生話無事, 好成功咁做埋第二隻. 做完手術之後睇嘢好濛, 返到屋企就瞓覺休息lu!


1 則留言:

  1. hello. I am Sofie. 因為我上年三月眼敏感充血,現在睇中醫好好多。        因敏感   can't wear contact len... so upset ...
    I hope to do lasik... 養和醫生張叔銘說:可以做 test...
    看做唔做到 .... 敏感眼不知做唔做到

    回覆刪除