2015年1月3日 星期六

40週,分泌物多咗 →住院day1

我上網見d人話因為個胎越來越大,膀肛壓力大咗,可能會滲尿。通知陪月個肚未有動靜,順便講咗幾句,陪月同我話,除非有埋尿急既感覺,先會滲尿。我係無尿急感覺下,間唔時有野滲出嚟,通常係行街行得耐會滲多d,但聞過有味,個肚又無細到(如果穿水,個肚少咗水,理應細咗架嗎),所以我覺得唔似穿水囉。

我日日都有用護墊,大概由12月30日開始,間唔時個護墊會好濕,一日要換2-3塊(之前一日一塊),但無見紅,無痛,唯一係覺得d分泌物陣味越來越難頂。

陪月叫我打去醫院問下,醫院就叫我可以入院check。同老公商量過,都覺得入院check下穩陣d。

洗個頭,食埋晏就去咗東區,登記處個人話會即時入院,我仲以為會check下confirm真係穿水先會入院,但咁都無辦法啦。入咗院,姑娘話可能要留一晚觀察,因為我只係小小小小咁滲,好難講係穿水定滲尿。唉,真係攞嚟搞,無啦啦要瞓一晚醫院!

咩都未照,d姑娘就當我真係穿水,話我做咩唔帶定走佬袋,係咁話穿水就要入院架啦,但我真係覺得似滲尿多d喎。。。

上咗床,駁咗部機,check BB郁動同心跳,要check半個鐘。真係唔明,check穿水定尿都要搞咁多野。姑娘話如果我唔想留院一陣同醫生講。

其實同一時間,有另外一個大肚婆入嚟,佢話肚痛,每15分鐘痛一次,但姑娘都選擇睇咗我先。問咗個fd點解,佢話因為另外個媽媽一定係陣痛,15分鐘先痛一次,即係未得。哦,原來係咁。。。

醫生幫我做陰道檢查,睇完話只係見到d白色既分泌物,無水,但都係唔俾走。

照埋超聲波,BB家陣3.1kg,confirm未穿水,再問多次醫生,都係唔俾走。

醫生話如果穿水係會流好多水,護墊一定頂唔住的,同埋會有少少紅色/綠色,而我個d係分泌物,有味、黃色/白色的,仲要個護墊無濕透,所以一定唔係穿水。

Check完晒所有野都未夠3點,無野好做,有排悶。今日見既醫生,好似係我31號產檢時見o個個,真係後悔當日唔記得問佢點分穿水定滲尿,攪到自己無啦啦瞓一晚醫院。。。

沒有留言:

張貼留言