2014年12月27日 星期六

36週,開始水腫了 (o_0)


一踏入第36週,忽然d鞋開始迫了,之前著開有兩對鬆鬆地既鞋都迫,無鞋著,唔通真係要日日著Crocs?!手都其實有少少腫,尤其係剛剛瞓醒。有時食野既時候,覺得連個咀都腫,所以唔敢食太濃味既野。即刻煲咗d紅豆,聽聞去水腫好得,飲咗一杯紅豆水,食埋d紅豆,初頭好似有少少幫助,但之後都係腫返。個鼻又真係開始大咗少少,d人話陀仔會大鼻,大既程度因人而異,希望唔會太大啦,我得閒就“鍊”下個鼻,等佢睇落無咁大 :P

個人又開始越來越滾,成日覺得好熱,面呀、身呀都覺得好滾,係滾到會出汗架喎,以為自己發燒,但摸過發現面、額頭、身、腳都唔熱,只係手心同腳掌熱,真係好奇怪。

Keep住有去政府健康院(32週開始每兩星期一次),但健康院只係有得聽b心跳,仲要部機其實未埋到身已經有聲,fuk fuk fuk咁聲,姑娘話係bb既心跳聲喎,我真係唔識聽,之後淨係會同你講話「正常」,但幾多為之正常呢?120bpm定150bpm?佢係唔會答你架。同你度子宮,又只係會話「正常」,問佢估計bb家陣幾多磅?個頭係邊?對腳放邊?佢就會答你:「我唔係超聲波,我唔知架」。。。另外,會同你驗尿、磅重,如果d尿有事就叫你飲d水、坐一陣,再驗多次,蛾下你話下次記住自己帶尿,要晨早未食野前第一督尿;如果重得多咗(每星期只可重1lb),就蛾下你記住要均衡飲食,個b肥得濟唔好架,再俾本飲食指南你;如果無重到呢,就蛾你要食返多d野,懷孕期間唔可以減肥架,仲問我係咪因為唔開心食唔落野,真係暈。。。次次去都係見唔同既姑娘,佢地蛾我之前又唔會睇返我overall或上星期重咗幾多,總之你唔係exactly每星期重1lb就蛾你,真係幾無奈。到你問佢野,例如我手痛、手痺,對腳紅咗一撻撻係咪正常,佢就只會叫你去睇醫生,衰d講句,健康院都真係幾廢。。。

穩陣d,都係去睇返陳醫生,睇下阿b家陣幾重、有無臍帶纏頸,同埋想見下阿b個樣,老公就想確認下阿b係咪真係囝。我同陳醫生話我個肚右邊成日凸咗出嚟,想知係咩嚟既,佢一照就睇到係腳,同埋個胎盤都側咗去右邊,再順手照到老公最想睇既野--噹噹(⌒▽⌒) 之後度下阿b個頭既size,睇下尾龍骨、腳骨、腳趾,話阿b家陣2.3kg,少少偏細,但無問題的,頭唔係特別大,臍帶纏咗一圈,跟住就照下阿b個樣,塊面肥嘟嘟,隻手又放係個咀度,好似好怕羞咁,哈哈^_^

下星期係政府會做乙型練球菌測試,我個fd話驗到有問題就最好開刀生,避免bb係陰道出世時感染到d菌,問咗健康院姑娘同陳醫生,都話就算有菌,打支針就可以如常順產,不過都希望結果正常啦。

沒有留言:

張貼留言