2015年1月4日 星期日

1月3日 10:30am 穿水 →住院day2


今朝8am食完早餐,10:30am又覺得餓了,想落Canteen食個早餐,睇陣電視。起身準備去個廁所先,點知就feel到有水herher聲咁流,好在已經換咗大m巾,如果唔係應該流到成褲都係,去到廁所check下條巾,摸落都唔係好濕(事關我隻m巾太好),聞落有小小尿味,走返出嚟諗住同姑娘講話穿水,但諗諗下陪月話尿急會滲尿架喎,為免報假案,尿尿咗先再睇下點。又入返去廁所,又係一路行一路流水,之後一坐低,尿都未屙就有一篤水流咗出嚟,抹既時候聞過無味無色,今次真係似穿水喎。

同姑娘講咗,佢話幫我叫醫生嚟睇。11am開始叫,一直到1:30pm都未叫到一個醫生返嚟,完全唔明點解可以成個婦產科,成朝連一個醫生都無都得既?!唉,政府就係咁。。。

今次我都幾肯定自己係穿水,因為一坐/企起身就有水herher聲咁流,已經濕透咗一條大m巾,我個fd叫我即刻call老公嚟,帶埋走佬袋,因為一入咗產房就會收電話,驚通知唔到佢。11點幾老公嚟到,放低大小走佬袋就落返去登記處問upgrade房既手續,點知原來要係我呢邊病房申請的,咁我即刻同姑娘講啦,但佢係咁話要等醫生confirm我生得先幫我申請,真係激氣!等等等,全世界都係度等醫生,等到大概1:30pm終於見人了,醫生。。。帶住個實習醫生(男的)對住我,教佢點樣check係咪穿羊水,教佢放鴨咀夾,整到我好痛 {(>_<)}

之前因為醫生一直未confirm我生得未,所以未入得產房,又未係探病時間,老公只可以係出面等,去Canteen食個晏,慢慢坐。我就因為穿咗水,唔敢周圍走,要留係病床,就算大家係同一地方,都見唔到老公,直至醫生檢查完,話我穿咗水,但子宮頸1度都未開,我就成褲濕晒都出去見一見老公,知道未入得產房,叫佢走先。

6pm探病時間到,老公又好準時到,我食完醫院飯又同老公落canteen食飯,之後又周圍行下拍下拖,每日都好珍惜6-8pm呢段見老公時間。希望快d上到半私家房,可以見老公耐d啦。

一直都無痛,姑娘話穿水18小時後,即零晨4:30開始,每4小時要打一次抗生素,直至第二朝早上7-8am等醫生返工就入產房催生,老公都要預返7/8am到,之後可以一直係產房陪我。

2 則留言:

  1. 加油加油呀!食飽d先有力生! 期待你好消息! 祝一切順利!

    回覆刪除
  2. 等你有時間上o黎update下~

    回覆刪除