2015年1月3日 星期六

1月2日 8:30pm 見紅 →住院day1(續)

係醫院真係好悶,隔離床個大6女人成日係度講電話,好嘈,對面床o個個又係度咳,諗諗下好想出院,無理由流分泌都要留院架嗎。醫生唔俾我出院既理由,係有人試過一行出醫院就穿水,如果真係咁靈,咁聽朝先出院都可能穿架喎,咁今晚穿好過聽朝穿啦,呢個理由完全無科學根據,但為咗阿B早日出嚟,我決定堅持出院 <(‵▽′)>

因為老公嚟到(探病時間6-8pm),6pm開始同姑娘講話要出院,一路都無聲氣,病房唔俾探病人仕係度食野,老公肚餓,我就催多次姑娘,姑娘話醫生未返,同姑娘講低我同老公落canteen食野,醫生返嚟call我mobile,但成8點都無聲氣,我叫老公走先,如果走得我自己走,都係搭的士啫,我又無事無幹,老公送返我上病房就走了,之後我想便便,點知一除褲就見到個護墊紅晒,即刻打俾老公匯報,但都要便便埋先可以出去同姑娘講。

同姑娘講咗,佢好震定喎,淨係叫我換衛生巾,之後等穿水等痛,又摸下我個肚話實咗,應該差不多。再寸下我問我仲要唔要出院,我話出得我都出架。

問咗個fd,佢見紅之後成1-2星期先生得,不過佢早見紅,最終edd+1生,我真係有d驚我會俾東區禁錮到生完先走得,慘!

之前未見紅時問過,如果堅持出院要簽免責,如果聽朝真係再無見紅,我一定簽,總好過係度瞓到1月8日催生,仲要每日得6-8pm先見到老公,又無電視睇,又無得行下街,真係悶爆。有諗過upgrade上半私家房,但由今日up到生完出院,分分鐘成10日,成2萬4喎,都係簽免責出院好過。

沒有留言:

張貼留言