2014年7月4日 星期五

軟禁了自己在家13日,終於順利過渡12週(-。-;


自從6月9日出院後,幸得家姐、表姐及朋友們幫助,幫我買餸、買飯、買生果、買麵包、買雜誌,我可以一直留係屋企,無落過街,如同軟禁在家一樣。因為家姐話佢有朋友試過3更半夜肚痛,痾到成床血,之後小產咗,所以我真係好驚。小產唔緊要,最驚攪到成床血,又得自己一個係屋企,好唔想麻煩到人地幫我清潔張床,所以我真係好乖好乖,唔敢落街,就算係屋企,都盡量坐係張轆轆櫈度,周圍轆,盡量唔企起身。

老公提早一星期返香港,老公返到嚟,我終於可以解禁,去商場行下食個Tea。(好儍的諗法:家陣就算3更半夜有咩事,都有老公送我入院,咁我就放心了)

胃口依然麻麻,仲係食唔到有豉油既野,用豉油醃肉都唔得,聞到滷水更會即時反胃兼頭痛。真係唔知陀住個咪怪b,咁唔鐘意豉油都有既?!話晒都係中國人(香港人),食唔到豉油真係好麻煩,自己煮飯就只好用魚露代替,或者只係用鹽同胡椒粉,另外再研究下其他國家既食譜。家陣唔洗返工,得閒睇下《都市閒情》,宋芝玲教煮韓國野就啱晒我。如果出街食野就睇下攞唔攞到醋,有醋就食到多d,甜甜酸酸、煎炸、唔好太咸既野都ok,又或者盡量唔食中餐囉。

6月18日係東區驗唐氏,要抽血同照頸皮,之前上網睇過,如果頸皮厚度超過3mm就高危,bb照到係1.58mm,可以放心點,再抽埋血驗confirm,不過政府就係咁,兩星期內無打返電話俾你即係無事,所以只有等。。。


2 則留言: