2014年7月14日 星期一

開刀定順產?私家定政府?12月定1月?


見完陳醫生,bb正常地長大,脊骨、腦骨、大腿骨都已經慢慢長出,可惜因為bb扒咗係度,未睇到性別,不過醫生話睇我個樣,佢估係仔。人地話陀仔既媽媽會醜咗,唔通我醜咗? (>_<) 身體上係有點變化,甩好多頭髮,比之前甩多1至1.5倍,腳毛長得好快,唔抗拒睇波之除仲自己識醒起身睇世界盃,真係有d似係仔。

另外,係時候問問陳醫生接生價錢,醫生講到好明話唔想接順產,如果決定順產既話佢建議我去政府生,如果開刀,佢就只係去浸會,事關家陣無咗雙非,最遲可以7個月先book醫院,順產/開刀佢都係收$25000,醫院費另計,約$2-3.5萬。醫生仲話通常搵返佢接生既一定係佢既IVF成功個案,因為唔想臨尾有咩差池,會選擇開刀,收得你錢,佢亦都會好有心機聯返好個傷口。咁點好呢,係咪即係話順產風險高d?

舅父叮囑我除非俾唔起,如果唔係,一定要係私家生,佢對政府零信心。都係既,雖然東區d人係幾nice,但真係好young,個個都好似fresh grad咁,睇落資歷深d個d,個樣就好晦氣,都真係唔想咁辛苦得嚟既b臨尾香(前後洗咗成廿萬架嗎)。問過親戚朋友,有兩個fd同我老公表姐妹共8胎都係政府生,又唔見有事喎,不過政府最唔好就係每日只得兩小時探病囉,想見多老公一陣都唔得,老公想見多個b一陣又唔得。。。

咁順產定開刀好呢?事關預產期係1月1日,如果開刀就要早兩星期出世,即12月b,順產的話就可以搏元旦b(1月b),我阿嫂話12月b好難搵學校收,變相要冧一年,1月b就間間學校都搶住收。唉,好難決揀呀!!!



沒有留言:

張貼留言