2014年6月9日 星期一

老公唔係香港,我又不宜走動,點算?!

係醫院,其實唔係好瞓得著,好掛住自己張床同屋企隻Melody,成晚行雷,又落大雨,Melody自己一個係屋企一定好驚(´・_・`)

係醫院既時候,每次去廁所都好驚,好驚又見到血,不過唔去又驚會迫親個子宮,迫親小b。所以每次都心呼吸,之後諗:「至少呢度係醫院,有叫人鐘,有咩事都會即刻有人處理。」可幸既係,每次小便都唔再見到紅色/啡色。

東區既醫生叫我如果有私家開既安胎藥同塞藥可以照用,因為無證據顯示係有用,所以政府唔會有呢d藥,但係我覺得係有d用囉。(再一次讚下自己,真係好醒,識得帶埋d藥去急症 =P)

第二朝早,發夢夢見老公同兩個o靚模係酒吧玩得好happy,嬲醒咗,跟住個肚抽住,我個心跳得好快,個肚就跟住抽,摸到佢振下振下,又覺得下面有d野頂住,小b好似想出嚟咁,好驚。清醒d之後,我知道老公唔好o靚模,所以我同小b話:「無野架,發夢ja,爸爸唔會咁對媽媽架」,跟住佢就平靜返d,第一次覺得佢個心好似同我個心係連住咁。

一直唔敢起床,直至個肚真係平靜晒,而我又真係夠鐘塞藥了,去廁所,又係好有心理壓力,因為之前次次都係晨早第一篤尿時見啡/紅的,朝早個肚仲激到咁,真係好擔心,但始終係要面對既,好在,最終一滴啡/血都無,好清。

醫生嚟巡房,問我仲有無流血,我有諗過話有,等我可以係度住多晚(政府醫院,$100/日,包3餐,真係好抵),但如果佢check我M巾就會知我講大話,同埋諗真都係想返屋企,如實講好過,醫生話走得既話,咪走囉。

之前約咗9:30am做第一次產檢,同姑娘講咗,佢地好好咁話要用輪椅推我去,因為產檢係另一面,好遠下,我唔適宜行咁遠,太好了,唔洗自己有排搵 o(^▽^)o 我問推我去個姐姐,我係咪好攪笑,要人係醫院度推去產檢,姐姐話唔係呀,間唔時都有架。係產檢等緊既時候,我周圍望下仲有無第二個人同我一樣著住醫院衫,但無囉。

老公唔係香港,我又不宜走動,琴晚家姐嚟醫院探我,商量過之後都覺得阿媽唔係照顧我既好人選,我去阿媽度住,有咩事,o個邊d急症又可能長龍過東區,我有好多朋友住附近,不過家姐覺得始終係親人好d,最終揀咗我表姐,同我住最近,生仔經驗又豐富,又同老爺奶奶住,有咩事可以即刻出嚟救我。同表姐講咗之後,佢都好樂意,就算要返工,都仲係都話要接我出院,好感動。

其他朋友們都好熱心,輪住嚟煮飯我食、買飯我食、幫我去買野,真係非常非常感激。我家陣真係唔敢再曳啦,唔想老公擔心,又唔想麻煩到人,仲要無得出街先最慘。。。

8 則留言:

  1. 睇見你寫到真是有驚無險, 一額汗. 多啲休息, 睇下床啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家真係知驚,邊度都唔敢去,軟禁咗自己係屋企,諗住連續7日無再流啡/紅,先俾自己落下街一陣咁多。

      刪除
    2. 休息下啦, 咁辛苦,咁難得先有個bb, 一切以肚為住先, 遲下大把時間行街, 做野呀.

      刪除
  2. 唔好諗咁多,休息最緊要

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好乖日日係屋企,淨係食、瞓、同去廁所。

      刪除
  3. 好彩無事咋~ 你呢幾個星期點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我軟禁咗自己係屋企足足12日,直至老公返返香港,自從上呢次之後,都無再見紅啦,應該穩定了^_^

      刪除