2014年7月31日 星期四

順產 / 開刀?


今日去完St. Paul產檢,book咗莫仲威醫生,我覺得佢麻麻,有d hea,部機又照得唔係好清,埋單$455,平野即係平野。莫醫生建議我開刀,因為我年紀大,第一胎,仲要係人工的,好大幾會順唔到(大概意思係因為個b係用非自然方法得嚟既,會難d用到自然方法生出嚟)。我諗住睇埋林淑儀醫生,問多個意見,如果都係話開刀好d,就搵返陳億仕醫生。

同老公傾傾下,得出個結論,就係順產對個bb危險d,開刀就對個媽媽危險d,所以順產定開刀,唔多唔少取決於要囝定要乸。。。事關原來徐子淇咁後生都係開刀生的,d有錢人,梗係重視個孫多過個新袍啦。。。

咁我應該點呢?係咪應該為咗個b,受一條疤、同遲少少先叉燒飯、同遲少少先出街呢?

=======================
順產 VS剖腹生產 不艱難的抉擇

4 則留言:

  1. 人工方法就無咁順咩? 我覺得前期係人工製造出o黎, 但後期應該同自然無乜分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實陳醫生都無咁講過,佢都幾建議我順產(不過係去政府囉),係得St. Paul莫醫生先有個咁既見解。。。

      刪除
  2. 又真係冇聽過做人工就唔適宜順產喎?

    自己就因為其他原因選擇開刀,搵番陳醫生。佢手勢真係一流!老公同中醫師睇過都讚佢縫得靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎?你都係陳億仕IVF成功個案?

      刪除