2012年12月19日 星期三

順利完成IVF第一針,老公好叻呀!

昨天跟老公商量了,打算每天11pm打針﹙ivf的針是需要在每天同一時間打的,+/- 2hrs﹚,點知老公的豬朋又想拉老公出去反,聽到老公已盡力推,還跟豬朋說嚟緊10日都要乖乖11時前回家,可惜還是推不了……老公說會盡量11時前回來。

等待老公回來期間,我不時望望自己個肚,真的很難自己下手呢,如果老公走唔甩,怎麼辦?

11時多,老公打電話給我,說返緊嚟啦,實在太感動了!我立即去沖涼,等老公回來替我施針。剛抺完身,老公便到了,二話不說就幫我施針,其實老公都好驚打針,但剛巧佢醉醉地,所以很快便完成了。

順利完成第一針,老公好叻呀!

今晚第2針,我估我自己都係落唔到手…

沒有留言:

張貼留言