2012年12月23日 星期日

順利打晒6針,照到有9粒待成熟卵泡。

順利打晒6針,今日見醫生,照到有9粒待成熟卵泡﹙左3右6﹚,醫生話好理想,再打多3針就可以了,上次驗血結果亦一切正常,沒有卵巢/排卵問題,沒有貧血。27日再照卵,再驗血,睇下d針藥會唔會攪到個子宮過度刺激而不適合放胎,預計29日可以取卵,如果驗血結果無問題,31日放胎。


醫生叫我地返去諗諗,取卵時想局部麻醉定瞓覺,佢話如果成熟卵泡得10或以下,通常局部都可以,但以我家陣情況,應該有超過10粒,應該瞓覺會好d,事關局部咗都係會痛的,但瞓覺要額外多付$6300

另外,醫生今次照到我有粒子宮息肉,差不多1cm,晴天霹靂!!!粒子宮息肉有機會影響著床,先做手術去除再放胎會比較理想,咪即係又要等??我唔想等喎﹙事關我下次排卵期放唔到假放胎,今個月唔放就要2月先放 )!醫生話唔切只會影響著床,只要個胎成功著床係息肉以外的位置,不會影響以後的成長,亦不會引致小產,粒肉不會自然消失,但有機會生完b之後甩埋,醫生話佢都可以就返我粒肉嚟放胎,阿胎唔走返去粒肉個邊就無問題,咁…好似都係唔切住好d喎……

唉,點解無啦啦會出咗粒肉ga?呢一兩年都有keep住睇婦科,照超音睇排卵情況,如果有,應該一早就照到,即係最近先出ga la。子宮息肉既症狀包括經期不正常及長期流啡,我不嬲經期都正常,會流1-2日啡,上個月流啡咗10日呀, 我都知有d問題ga la,應該係上次金魚街那個周醫師﹙周伯﹚攪到我咁啦,唉唉唉,上星期個舊同事都同我講話,上環有個好出名的劉醫師,都攪到佢﹙&佢同事﹚肝酵素超晒標,家陣對中醫真係失晒信心……

沒有留言:

張貼留言