2014年6月7日 星期六

第10週、今次流紅兼有血塊 (>~<)


今朝大概7點半,忽然好急尿,去到廁所覺得個肚谷住,好難痾得出咁,終於痾到,發現見紅。呀!又流?今次仲要係紅色,仲有少少血塊,大大鑊!!!

老公琴日已經飛咗去加拿大(注),唯有自己入東區醫院,醫生建議留院一晚觀察,無再繼續流先可以返屋企抖。

我一早都心知不妙,可能隨時要入院,老公唔係香港,只可以自己顧自己,所以出門口時已經帶定晒野,日用品、毛巾、大量紙巾、濕紙巾、口罩、褸、陳醫生開既安胎藥、塞藥、charger、headphone,著埋Crocs鞋,仲帶埋melody陪我。(入咗院之後發覺原來仲要自己帶M巾。)

其實東區d醫生姑娘都幾好,個個都好溫柔。

今次幫我做急症分流個姑娘,一聽到我留血,應該仲滴緊,即刻就俾張輪椅我坐。

之後個醫生仔又係好溫柔,一嚟到就叫我唔洗擔心,幫我照下,仲靜雞雞送咗張B超相俾我。

入院登記個姑娘又問我食咗早餐未,我話未,佢就話幫我叫早餐。

安頓好之後,我打俾身在加拿大既老公匯報,俾佢話我梗係周圍走啦,加上自己又真係有d擔心會無咗,所以終於忍唔住喊咗,巡房個醫生咁啱嚟到見到我咁,好溫柔咁問我:「咩事呀,擔心呀,一陣醫生幫你照下啦。」佢見到我咽哽緊既樣,知道我講唔到野架啦,就行咗去睇第二個病人。

同房既病人,唔係作小產就作早產,有未見肚就作小產既(即係我),個肚大到差不多5個月而作小產既亦有,姑娘遂個行埋去問幾時換過M巾,仲有無流血,d血紅色定啡色,同埋話要無再繼續流血先走得。

見咗醫生,佢話bb仲有心跳就無事架啦,佢話可能係個子宮以外或者輸卵管流出嚟既血,未必會影響個胎,只有係個胎繼續發育唔到先會流產。希望真係無事啦 (._.)

【注:點解老公會係呢個時候飛咗,仲要飛3星期?】

事原大姑奶係加拿大撞咗車,撞親個頭,手術後係醫院昏迷咗一星期(家陣醒返,認得人啦),老公覺得佢過到去都無咩幫到手,只可以睇住大姑奶瞓,奶奶同係個邊既姑姐都唔洗返工,可以照顧大姑奶,所以想留係度陪我到夠3個月先過去。可惜,奶奶同姑姐係咁叫老公快d過去探大姑奶,於是好不情願地話咗俾奶奶同姑姐知,因為我有咗,未夠3個月唔行得開住。以為佢地會諒解,點知都係無分別。奶奶同姑姐各生了3件,可能佢地無我咁老先生,又唔洗做野,所以佢地唔明點解老公需要陪住我,唔知頭3個月係會隨時作小產。最後,依然叫老公快d過去,咁無辦法啦,早去早回囉。我就,自己執生啦 =_=



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 無呀,上次流啡之後打過電話去診所搵佢,同姑娘講咗話我流啡,佢話幫我話俾陳醫生知,之後覆我,但無覆到。。。

      刪除
  2. 事事小心, 你同BB一定會健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時無再流啦,已經返咗屋企。多謝你既祝福 ^_^

      刪除