2013年4月1日 星期一

失業第9/10個星期 – 搵到工啦!

失業第9個星期,好開心又有工見啦,有份仲要係2nd interview,但經過之前衰咗既經驗,今次要好謹慎先得,上次既經驗話俾我知,切忌開心得太早,同埋要prepare得好d,前一日先research下間公司係做咩既,盡量令自己好中意好中意呢間公司,同埋諗定一d有深度少少既問題問個interviewer,因為唔可以俾個interviewdead air,如果一尾得佢問你答,佢就只可以越問越深,越問越離題,離咗題而你又再答唔到咀,就只會令你出醜,另外,人地問乜,你都話咗識先囉﹙上次3rd interview,佢問我10樣我有7樣話唔識,但返到屋企諗諗下,其實我識ga wor,真係蠢咗!﹚。。。

憑著呢個策略,呢兩個interviews我都成功咁邁向下一步了。不過亦都因為咁緊張,我有好多晚都瞓得唔好,見工其實真係好大壓力,話哂已經失業了兩個多月,自信心漸漸被打擊了,加上剛剛又放胎失敗,真係覺得自己好廢,好唔開心,但若言失去了自信,見工都好難成功,所以我好快就掉走了呢d負能量!
10個星期,上星期1st in個份有得2nd interview了,因為知道另一份應該成功了,又覺得o個份好似好d,所以呢個interview我表現得無咁有passion,同埋有dhea答了,其實咁樣真係唔係好啱。而另外一份,3rd interview之後都已經confirm咗會請,不過就未confirm邊日上工。

人就係咁犯賤,忽然間,我又中意返我hea答咗個份多過confirm咗個份喎,可惜,已經返唔到轉頭,但老公就中意confirm咗個份囉,近屋企又無咁大壓力喎。不過點都好,10個星期就搵到工,真係要還神啦 

沒有留言:

張貼留言