2013年3月6日 星期三

再次有俾人爭既感覺

失業了個半月,仲未揾到工。

Recruitment agents見咗好多,接過佢地好多電話,見過兩份工,今朝有一份2nd interview了,in完之後唔夠一個鐘已經收到agent電話,話有得3rd in啦,嘩,好開心!Agent問下我嚟緊仲有無interview,我話有,下星期三,佢當堂好緊張,原本下星期五先3rd in,即刻改咗今個星期五,好攪笑^_^

下午要call另一個agent,就係幫我arrange咗下星期三去另一間公司interview的那位,佢想同我walk thru下個interview既野,呢個agent幾好架,我之前有份工都係經佢成功咗既,不過就長氣d咁囉。佢同我walk thru完就問下我今朝見成點,我話已經arrange咗聽日3rd interview啦,佢一聽到就好緊張,之前唔小心爆咗個公司名佢知,佢話幫我research過,個間公司應該唔好做,無人做到超過5年,blah blah blah。。。d人,原來就係咁現實,為咗做成單生意,中傷其他公司,唉。。。

明白既,明白既,揾食嗎。不過都好多謝佢令到我再次有俾人爭既感覺,嘻嘻,你知啦,個半月前先俾舊公司“遺棄”,好在我無放棄自己,無俾佢打擊到我既自信心,欣然接受,向好既方向諗,然後重新上路,希望最終成功啦。

其實呢排真係好勤力揾工,事關原來我舊舊公司,成team人被裁了,知道多咗咁多人同我爭,又點可以唔勤力d呢,一定要快人一步,咩都做住先啦。

事實証明,揾工係易過做b,只要你認真少少,用少少時間做下research,就可以得到,但做b呢,就係你幾認真、幾勤力、做幾多reasearch、試幾多偏方、拜幾多神佛,都未必會有的。。。


3 則留言:

  1. 祝搵到份好工! 新開始! 所有事都事事順利!  
    [版主回覆03/07/2013 21:34:25]Yeah! 希望有double happiness啦 ^_^

    回覆刪除
  2. 俾人爭的感覺真係好好KA~ GOOD~!
    加油AR~ 希望你有工又有B~!
    [版主回覆03/08/2013 12:32:08]承你貴言,我會努力努力

    回覆刪除
  3. 比人爭的感覺真係好好
    [版主回覆03/08/2013 12:47:27]正所謂態度決定命運,只要我地態度正確,相信好運自然來,除咗做b。。。呢樣認真惡攪。。。。。。

    回覆刪除