2013年3月21日 星期四

最近一連兩單忤逆子殺雙親,你係咪仲想生呢?

最近一連兩單忤逆子殺雙親,對於準IVF爸媽嚟講,會唔會有所猶豫,係咪真係仲咁想生返個呢?

我27歲結婚,我同老公都係理性型,當時我地成日諗應唔應該生?應該幾時生?咁啱老公睇到篇分析,個分析話生仔既目的只有3個:
一)當投資,希望子女第時發達,帶遏你有大屋住,老時生活富裕;
二)為興趣,希望子女可以為個家庭帶來歡樂;
三)為延續下一代。

個分析進一步解釋,一)當投資的話,係而家呢個年代,一般人真係唔好奢望子女可以養到你,佢地會發達之餘仲會照顧你既機會係等同中六合彩,佢一出世,你幫佢買定100萬教育基金就差唔多,等佢18歲時有錢洗。所以,呢一個目的,只係適合本身好窮好窮既父母,佢地已經窮到無野輸,生咗出嚟又有政府養,用政府既錢嚟買張六合彩,何樂而不為?!

二)為家庭帶來歡樂,呢個係大部份中產既願望,但實情係,由佢第一下喊開始,你就日日都擔心佢,擔心佢食唔飽、著唔暖,擔心佢唔夠人叻,第時養活唔到自己,擔心佢學壞,女既就擔心佢俾人攪大個肚,男既又驚佢販毒,家陣仲要驚俾唔夠錢佢,佢返嚟斬你。。。我見而家d小朋友,4歲已經與ipad為伴,你想佢踩下你都難。歡樂?有都好短暫囉。

三)為延續下一代,呢個適合有錢人家族,有家族生意或者丁權,需要揾人繼承,又或者幫手分下身家咁,如果唔係,繼後香燈呢樣野根本無咩實際意義。試問一下自己有咩咁值得子女繼承?我就自問無咩過人之處。

當年就係睇完呢個分析,我同老公都決定唔生住。就算係而家,極其量都只係睇下生個b,頭家會唔會開心d(即目的二),再睇埋呢兩單新聞,我地對目的達到好有保留。你地生仔既目的又係咩呢?

再過多兩日就派彩了,今次睇得好開,無好似上次咁,day25就驗紅d綠d,醫生叫星期六驗就星期六驗啦。如果真的bingo了,希望個仔/女會係一個好人啦!


2 則留言:

  1. 我的壓力其實最大, 我老公是丁屋人, 佢雖然把口話鍾意女多D, 不過男丁有丁權, 生仔就一定會更開心, 其實養育子女到我地呢一代已經唔同以前咁是好單純傳宗接代, 而是要考慮很多現實的因素, 不過點都好, 既然決定要向IVF進發, 表示大家都是有決心要有下一代, 不管佢地將來是好是壞, 也是天意, 也是命運, 平常心很重要, 你做到了, 上天一定會給你最好的安排, 祝福你啊
    [Tulip回覆03/22/2013 15:53:26]揀性別, 唔會了, 我現在的問題是, 生唔生到都成問題呀, 哈哈!
    [版主回覆03/22/2013 11:56:25]咁你又真係壓力大喎,一定要生之餘仲一定要係仔。。。咁要祝你好好好運先得
    不過我聽聞去泰國做ivf,可以揀性別喎,你會唔會諗下?

    回覆刪除
  2. 我都有諗... 因為IVF俾咁多錢, 又咁辛苦... 又唔知小朋友長大之後點... 心情都幾複雜...
    [版主回覆03/25/2013 14:27:46]我而家唔洗諗啦, 因為已經決定唔生lu, 家陣成個人鬆晒
    你努力啦, 祝你好運!

    回覆刪除