2013年2月15日 星期五

Book咗東區婦產科同家計會

見仲未搵到工,d時間flexible d,Book咗東區婦產科同家計會,萬一放埋兩次雪b都唔成功﹙而我又未搵到工﹚,就再試下政府ivf,政府ivf有年齡上限,如排隊見到醫生時已到40 歲就唔會幫你做。反正得閒,咪試下囉,話晒交咗咁多年稅,享用返d福利都要啦。新年前打去book,東區醫院book到4月2日﹙星期二﹚10:30am,家計會就book到4月26日﹙星期五﹚8:30am。好在唔洗返工啫,如果唔係真係要請一日假先得。


Book東區醫院婦產科真係要過5關6斬將,首先去睇家庭醫生寫張轉介信,之後我地某個星期6早上去咗東區醫院,以為可以即刻有醫生睇,點知原來婦產科只開星期一至五9am-1pm & 2pm-5:30pm,咁就白行了一趟。東區個reception俾咗張紙仔我,寫咗個查詢電話,打咗幾日都唔通。終於通了就叫我fax醫生信同寫低電話fax過去,朝早fax過去,下午就有人打俾我話漏咗無fax 身份証同住址証明,當時我係街,所以第2朝先再fax過。之後等咗5日都無人打返俾我,我咪打去追,跟住東區d人就話:「收唔到喎,無喎,真係無喎」,你話係咪火滾。無計啦,咪又fax過囉,之後又打嚟話個身份証唔清喎,真係暈了。成份野重新fax過,之後個日就收到電話confirm booking了。

家計會個電話又係打極打唔通,不過一旦打通就即刻confirm到booking。佢同我話記住帶錢,醫生費300,另外女方要驗血,大概千幾蚊,嘩,乜同睇私家差不多錢既,咁我做乜要睇佢呢,仲要晨咁早,我感覺上8:30去到都係等等等ja wor,真係唔係好想去。。。

Anyways,希望雪Bs攪得掂,或者排到政府時我未到40啦!

2 則留言:

  1. 呢個過程我之前都試過, 攞到第一個期都只係去聽講座, 跟住先叫你考慮睇政府的私家症, 隔左成個月先會收到封信, 通知你下次見醫生的日子,我2011年排期, 到依家都未有得睇...........所以對政府的感覺真係好灰............希望你唔洗排政府, BBS 乖乖聽話, 新一年祝你事事順利, 心想事成!!
    [版主回覆02/18/2013 16:45:32]等政府幫好似六合彩咁難中,我都係抱住當抽下獎咁既心態去排,無期望。我都祝你早日bingo ^_^

    回覆刪除
  2. 我都覺得掛政府真係要好耐..... =.=

    回覆刪除