2013年2月25日 星期一

失業第5個星期 – farewell dinner, enjoy free beauty services

失業第5個星期,終於又有agent見下,嘩,個agent靚到呢,好似熊黛林咁高咁瘦,個樣我覺得靚過熊黛林tim,滿口純正英文,應該係abc,心諗咁靚既女,洗乜做呀,或者去做model好過啦,至於佢作為一個recruitment agent,就麻麻lor,一嚟唔算好熟個industry d野,二嚟之後佢都無搵過我lu,即係無job係手啦。

事關我同dept head一齊被裁,dept head做咗18ga la,都幾好人ga,成日請我地去食好野,所以佢走,成班it同事就同佢攪咗個farewell,我就痴到有得一齊去鯉魚門被farewelld同事仲準備咗張thank you card同禮物俾佢,多謝佢咁耐以嚟既照顧,surprisingly原來我都有card收,真係好感動,俾人裁都可以咁開心,真係裁多幾次都唔駒ga,哈哈!

唔想太過收埋自己係屋企,keep住搵d唔洗錢既野做下,過下日晨, 例如已經俾晒錢買course既修甲同facial咁,我個修甲course就嚟完,店主循例叫我續,我話失咗業呀,無錢買course,佢就真係放過我,我幫襯咗佢幾年ga la,真係人間有情。幫襯咗唔少既MTM﹙我係diamond memberga﹚,又無啦啦free一次spa俾我喎,MTM不嬲都唔會push你買野的,所以我都好放心去試做,結果,當然係一蚊都無洗過就走到啦,其實佢地個spa真係超正,有能力既話我都想得閒去下。

沒有留言:

張貼留言