2013年2月18日 星期一

失業第2-4個星期 – 0 job post,唯有準備過新年,我唔靠男人架。

失業第2個星期,有agent見,有工見﹙不過唔係好啱﹚,又有返去見個consultant,日日都有係jobsdb””job applications,每日都襟十幾廿份,其實都幾忙ga。都仲係未慣無工返,每日差不多9:30am就自然醒了,係呀,9:30am呀,比上星期遲了 



3星期,開始越瞓越晏,10點先自然醒,就算醒咗都繼續攤係床。無工見,無agent見,事關就嚟農曆新年,連jobsdbjob post都無乜,只好約下fd食飯﹑去下facial同理髮,但係,個心開始有d焦急了,雖然有舊錢搣下,但真係好驚要搣一世。。。



無工搵,做下d無聊野啦,就係呢個星期,我創立咗個fans page,見到有咩筍野就會postfacebook,希望大家都可以慳多d錢,尤其係我呢d家陣要靠搣積蓄渡日既人。大家都支持下啦http://www.facebook.com/PigbunKitchen



pigbun_kitchen


4星期亦都係好忙既一個星期,事關要拜年,我周圍同人講話我失業了,始終我係女人,又嫁咗人,所以個個都只會話「無所謂啦,等老公餋囉」,除咗我阿媽會話好擔心我。。。佢口個句話始終我有份工,老公就無咁大壓力,但我知佢心個句係想話,如果我自己搵唔到錢,萬一個老公又唔要你,點算﹖!阿媽,你放心,我係你生出嚟架嗎,由細到大你都教我唔好靠男人,你心個句,我聽到的。



就係咁,又過咗一個月了。


沒有留言:

張貼留言