2014年4月28日 星期一

兩日前流啡,真的成功了?無可能。。。


原本以為要等一日先出驗血報告,點知放低筒血兩個鐘度,姑娘就打嚟。我係咁同佢吹水話,點解咁快有結果架,唔係話聽日先有既咩,blah blah blah~~~ 死都唔肯同佢對身份証號碼,因為我心中有條數,唔想聽個結果。。。

無奈,水始終有吹完既一刻,姑娘亦唔會陪你玩咁耐,結果始終要面對。姑娘:「初步結果顯示,你今次係成功既。」我:「吓?!」我真係不敢相信喎,我上星期六流啡喎,除咗流啡,我仲病咗成個星期,連續晚晚咳,個胎無咳到出嚟咩?我放胎後兩日,仲食咗酸辣米線,辣得滯攪到肚瀉tim喎,無瀉到出嚟咩?又成日夜瞓,又無肥到,係咪真係堅架,有無驗錯架?!

不過姑娘話星期五要再抽多次血做比對,之後先可以完全確定。哦,即係未算好confirm啦。。。原本都諗緊好唔好同老公講,驚星期五翻驗時知道中空寶佢會好失望,但基於佢始終有權知個初步結果,我都係打咗俾佢。老公同我既反應一樣咁冷靜,大家都覺得係無可能bingo的。

我之後仲無聊到,打返去揾姑娘,話我呢幾日有食藥喎,咳水呀咁,會唔會對個結果有影響架(其實儍既都知咳水唔會影響個HCG讀數),咁姑娘都當然係話唔會啦,仲叫我如果睇出面既醫生,要同醫生話有咗bb,要開d孕婦食得既藥 (=.=)

仲係唔敢相信,覺得個化驗報告可能攪錯咗,唔係我既係第二個人既,所以我自己用驗孕再驗證下,結果係好快就出咗兩條線。真係好難相信喎,流啡個日,我諗住無中到,仲即刻打咗去book 做 laser facial。中咗?真的嗎?我同老公都仲係覺得無可能。。。


7 則留言:

  1. 咁即是點?最後結果bingo?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二次驗血結果證實真的bingo了,但我同老公都仲係唔係好相信。。。

      刪除
    2. 嘩,恭喜曬,好替你開心,一切小心啲呀!

      刪除
  2. 好開心聽到又有人bingo, 希望你同bb 健健康康.
    唔知幾時先可以輪到我呢~ 係呢, 我想問下你之前係咪都有填水? 之後冇左? 因為我上次放胎時都有個8cm既水囊, 上次失敗我估計係咪lee個應該係填水, 所以我到而家都唔敢再放胎, 如果下個月再check仲係度, 咁就又要做多次手術, 但真係好唔想. 所以想知道係咪如果有填水成功機會好低.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前係有子宮積水,係因為右邊輸卵管閉塞,同你既情況唔一樣,不過我個醫生話,子宮既積水係有百分之95既機會殺死個胎,我唔想搏5%既成功機會,所以我決定再一次做輸卵管手術。

      其實第二次做相同既手術,心理壓力係少好多的,亦都可能因為今次個醫生手勢好,所以今次手術之後,好快就捱得過,我手術後兩個星期已經可以同fd出外食飯,比起上一次,我要成個月先叫做好返晒。

      所以,如果你真係需要再做手術,我覺得都應該做,bingo咗之後,你就會覺得一切都係值得的,加油! ^_^

      刪除
    2. 手術亦係由陳醫生喺佢診所操刀?

      刪除
    3. 手術係陳醫生幫我係醫院操刀的,要全身麻醉,係個肚開3個孔,用微創技術做的,之後要瞓一晚醫院。

      刪除