2014年4月27日 星期日

等開估。Bingo係天意,唔bingo都係天意。。。


好耐無update我個IVF進度,但話咁快,輸卵管切除手術已經做完,復元進度理想,胎亦都已經放咗啦^_^


同姑娘約好咗今日要返去抽血驗bingo,之前我仲好天真咁同姑娘話:「如果M到咗咪即係唔中囉,再唔係自己用棒棒驗咪知囉,驗到兩條線先嚟驗血啦。」姑娘個樣好愕然,之後淨係話一定要返嚟驗血,o well~~~

返到屋企諗諗下,佢俾咗3隻護子宮藥我食,又俾咗塞藥我塞,仲要係一日塞3次,其實咁既情況下,我都真係應該幾難自然嚟M。d藥又可能會影響棒棒既測試結果,所以,都可能真係要驗血先可作準。

正常情況之下,我應該上星期六嚟M,當日大概中午,我發現有少量啡色、疑似M的物體流出,跟老公匯報了,大家都好失望,不過,之後就一直無嚟M,又再無流啡,我就唯有繼續食藥、塞藥。無作M症狀,又無作孕既感覺(無胸脹、無肚谷),不過每次諗返兩日前流過啡,都無寄望架啦。。。

一陣就去醫生度驗血啦,結果聽日先知,平常心。Bingo係天意,唔bingo都係天意。。。

2 則留言:

  1. 入到o黎先知原來你已經有咁多嘢update咗, 點解我個面版無顯示o既!? 我仲未識用google blog呀~

    回覆刪除
  2. 你好呀. 我都係剛剛搵左陳醫生幫我做IVF 的. 我下個月先可以放雪胎, 想請教下你, 由放完胎之後到等派彩呢 2 個星期你點樣可以唔諗佢同個人可以唔緊張呢? 我個人既性格好緊張架, 成日都會諗住, 今次係我第二次做IVF 啦, 上次失敗左, 我想今次成功呀. THANKS.

    回覆刪除