2014年3月11日 星期二

最後一針完成了,下一步--抽卵。


Day11 10:30pm最後一針破卵針(Ovidrel)完成了,Day12可以休息一天,但零晨開始要禁食禁飲,準備Day13抽卵。總括今個谷卵療程,打了20針,肚皮瘀了兩撻,痛到爆 ((>﹏<))

抽卵約咗10:30am做,麻醉師同醫生都好準時。又要捱一針落麻醉藥,好痛,覺得有少少呼吸困難,之後就暈了。。。

醒既時候大概11:30am,麻醉師同姑娘一直係度陪住我,一直都有儀器check住血壓同心跳,比起勝利,呢度真係周到得多。麻醉師見我醒咗,問我有無唔舒服,同一時間,姑娘就去叫老公入嚟陪我,之後她們便走了。休息到12pm,就起身準備離開。

問咗姑娘,今次抽到11粒(左7右4),醫生決定今個cycle唔放鮮胎,全雪。聽到之後我鬆了一口氣,因為可以休息下。另外,事關我已經辭咗職,直至離職前都唔可以請annual leave,要請假放胎確係有難度。

7 則留言:

  1. 點解咁得意唔放鮮胎呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生驚我個子宮會刺激過度,所以要我抖一抖。

      刪除
  2. 原來你已經開始左新TREATMENT!
    好好成績呀!
    幾時會接雪B返呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,前幾日照子宮,點知醫生發現有積水。。。

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我今次係"香港生殖醫學中心"做, http://fertility.com.hk。你最近幾好嗎?

      刪除