2013年7月9日 星期二

放完產假之後被裁了。。。

睇開我個BLOG既就一定知道個受害者唔會係我,因為我未生得出。

件事係發生係我舊同事身上的,係我一月被裁既時候,佢仲放緊產假,當時我仲心諗同唔到佢SAY BYE TIM,另外又諗如果我好似佢咁,有個肚頂住就唔洗被裁啦﹙聽聞生仔前後一年內都唔炒得架嗎﹚,點知原來真係可以照裁架喎。公司既理由就係成個FUNCTION REDUNDANT囉,但實情係將佢其他同事TRANSFER咗去第2個部門,無TRANSFER佢,咁當然亦可能因為佢放緊產假,公司幫唔到佢攪TRANSFER啦。所以,最終其實只有佢一個要走。。。

我問過一個做HR既朋友,公司賠足俾你,名義上又係成個FUNCTION咁CUT,所以都無得告架啦,而我個舊同事都唔打算告,事關大家都等咗呢日好耐,公司仲要等你生埋先裁,真係算係咁啦!

原來生仔唔係免死金牌,好似我舊同事咁,生完第2胎先無咗份工,雖然隻肥雞都頂到一年既,但如果真係咁唔好彩,一年後都搵唔到工,得老公一份人工要餋5個人,都咪話唔担心。唉,有無工係搵到錢之餘又唔會裁員架??

2 則留言:

  1. 我舊公司有個女同事, 公司想裁佢時, 佢就有咗, 好好彩; 到公司第二次要裁員時, 佢又有咗, 哈哈!!
    [版主回覆07/11/2013 17:35:39]呢D運真係唔係咁易有,對於我嚟講,有咗已經係好好彩,都唔敢妄想可以撞正裁員

    回覆刪除
  2. 我有小小想公司產後裁左我, 起碼有賠償可以夠我頂一年, 等我可以專心湊b
    [版主回覆07/11/2013 17:36:07]祝你心想事成

    回覆刪除