2013年5月5日 星期日

完成不了的心願,一點遺憾。。。

依我而家用100%等奇蹟既方針,其實自己心裡有數,知道中既機會等同中六合彩3獎,所以為咗唔想人地再問,我會同人地話「我唔生啦」,但實情係「我生唔到」。「生唔到」的確係無咩所謂,只係有點遺憾(︶︿︶)。。

遺憾係,我有4位好姊妹,兩位我睇住佢地結婚(其中一位個老公仲要係我介紹俾佢的),一位上年生了,一位都剛剛生了,另外兩位都剛剛報喜了(回想起,其實好似我係第一個打算生的)。當年,我地一齊交流下點計排卵日,應該邊日dodo,邊度有驗排卵棒特價,睇邊個中醫好,食d咩幫助懷孕,還有很多很多話題,但現在,開始越來越無共同話題了。。。當年,我仲有諗過係大家生晒之後,arrange幾pair人+b,一齊去studio影紗龍,可惜,呢件事而家應該無我份了。。。當年,我同其中3個姊妹一齊學日文,我地一齊去考試,一齊pass咗,之後一齊請missy去Marriot食buffet慶祝。點解,生b唔可以一齊pass??

另一遺憾係,因為一些原因,老公同老爺反咗面多年,就算見到面,或者同枱食飯,老公都唔會叫佢一聲老豆(但老爺又確係幫唔落既),奶奶同大姑奶都因為呢樣野有d唔安落,作為新抱,我會幫老公叫聲老爺,除咗咁,就無野可以做,之前有諗過,如果生到個b,阿b就可以幫爸爸叫聲爺爺,同埋有個小朋友,應該容易d解開佢地兩父子個結,或者,個天覺得呢個結唔需要解啦。。。

琴晚,跟大伯的朋友一齊為大伯興祝生日,大伯的朋友們都結晒婚同生咗小朋友,大概3-4歲,大家係度高談闊論d小朋友返學既事,我同老公就只可以坐係度發夢,因為呢d話題完全唔關(或者唔知幾時先關)我地事。遺憾係,相信未來將會有更多機會,面對成枱爸媽,討論子女問題,而我同老公係完全加入唔到的,感覺被遺棄。。。

面對住成枱爸媽,我真係好唔明點解生b係咁難,人地個個都做到,偏偏得我做唔到?又話6對夫婦先有一對不育,點解偏偏要選中我呢對係不育??好唔甘心,但又好無助 _(︶︿︶)_


6 則留言:

  1. 我明白... 我都有依個諗法... 好似對唔住老公咁...
    好奇怪... 又話6份1機會不育... 但係點解我身邊好似20份1 的機會係不育... (我意思係, 人人都生到B, 我咁多朋友...大約20對中, 只係見到一對係不育...) 人人都話生就有~
    只係上黎BLOG...先見到同路人....
    [版主回覆05/06/2013 18:34:33]係囉,我都覺得似係20份1多d,見住老公表妹post咗張12個媽媽一齊抱住個b影既相,我就好唏噓,唉。。。

    回覆刪除
  2. 為何咁快就打定輸數呢? 你仲有ivf的機會呀, 還有很多機會點會遺憾呢? 只是緣份沒到而已!
    真的不要跟朋友比較, 一比較就會令到自己好辛苦, 好唔開心! 我都係有一個識左廿幾年的好朋友, 佢特登等我結婚後, 就準備要第2個小朋友, 話等埋一齊有左開心d, 點知佢生完而家個女都3歲, 我都仲沒生得出, 呢種感覺真係難受, 很明白的 !
    不過只有自己調節自己的生活方式, 令自己開心d, 之前那幾年, 我就多跟一些不打算生bb的朋友一起活動, 那時間不會常常想著生b的事, 個人會比較開心d.
    生b是緣份, 唔須要遺憾, 失望, 最緊要盡左力就得, 我成日好相信我地呢班blog友, 很多時經過灰心失望, 但最終都會成功的, 加油呀 !
    [版主回覆05/06/2013 18:41:16]我係仲有個公家ivf既機會,不過排唔排到都係未知之數,唔想抱太大期望,萬一排唔到(既到時過咗40歲),會好唔開心呢。我而家都係盡量同d唔生既朋友玩,個心個舒服d,不過總會有d聚會,係會蹱正成枱爸媽,例如我老公既家庭聚會。。。

    回覆刪除
  3. 我都唔識點講, 因為你所寫o既都係我自己o既感受... 大大話話第5次放胎喇, 有幾多個好似我咁, 放5次胎都未成功丫, dr 仲成日話我後生, 間屋有幾好, d 卵有幾靚, 生唔到就係生唔到, 我都諗唔通。
    [版主回覆05/06/2013 18:57:08]我都係,醫生話我副偈仲幾好,唔知點解唔成功,但我真係承受唔到多一次既失望,所以都係乾脆放棄算吧!

    回覆刪除
  4. 當然明白你的心情啦, 我叔仔佢地已經有B, 每星期聚會都好似提醒住我, 點解你仲未有得生, 但明明老爺同奶奶都無出聲, 所以根本就係自己比壓力自己, 面對佢, 克服佢, 放底佢才是方法!! 一齊輕鬆過生活吧!!
    [版主回覆05/07/2013 16:21:04]始終生b係曾經好想得到既事,每次見到人地一家樂也融融,自己個心會有少少up up地咁囉。。。

    回覆刪除
  5. 如果真係決定放低, 就focus人生其他方面...例如扮靚, 旅行, 盡量享受同老公二人世界.
    但...如果未能真正放低, 不如再試..
    [Mrs Darcy回覆05/09/2013 10:08:19]做咁多野, 而家成個靚晒啦!
    [版主回覆05/08/2013 18:38:29]你講得arm, 我應該係未真正放低到, 不過熱情就減退咗好多。的而且確, 我已經重回我既扮靚路, 之前待b, 有d勁d既facial都唔敢做, 驚影響個胎, 當我打算"唔生"之後, 就已經即刻開咗course做射頻, 又開咗course做gel甲。待b期間, 又唔敢join fitness club, 因為一join就要commit 12個月, 萬一有咗就白交會費, 家陣就可以join啦, 哈哈

    回覆刪除
  6. 人生往往總有一點遺憾. 放鬆心情, 唔好比自己太大壓力, 可能有一日無意間中左, 到時比你既驚喜會更大.
    但其實兩個人生活也可以好開心, 快樂, 我都好享受成日去食好野, 買靚野, 扮靚靚, 去旅行. 身邊有小朋友既人都好羡慕我.
    有無小朋友各自都有佢既樂趣, 享受跟老公甜甜蜜蜜既日子.
    [版主回覆05/14/2013 13:36:01]我都明呀, 所以只係一點遺憾, 唔係非常遺憾

    回覆刪除